شهروند خبرنگار

شهروند خبرنگار شخصی است که به محله، منطقه، شهر، شهرستان، استان و کشور و در کل رخدادهای جامعه‌ پیرامونش اهمیت می‌دهد، علاقه‌مند است و درباره‌ آن‌ها تحقیق و پیگیری می‌کند و نظر می‌دهد و در نهایت با کنش رسانه‌ای‌اش به نظراتش حیات مستقل می‌دهد.

در واقع شهروند خبرنگاری نتیجه‌ بدیهی آزادی بیان، تعالی حقوق شهروندی و در نهایت شکل‌گیری ارتباط جمعی به کمک اینترنت و ابزارهای دیجیتال در بستر رسانه می‌باشد.

مجموعه خبرگزاری سروش به واسطه رسالتی که در راستای یک رسانه مردمی و مستقل، برای خود برگزیده، تلاش دارد به گونه‌ای بایسته و شایسته این بستر را فراهم نماید. در این رابطه از شما همراهان و مخاطبان گرامی دعوت می شود؛ سرعت، صحت و دقت را سرلوحه کار خود قرار دهید و اخبار، تصاویر، فیلم‌ها، یادداشت‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق تکمیل و ارسال فرم زیر، برای ما ارسال نمایید تا پس از بررسی و تأیید، با مشخصات شما در وب سایت خبرگزاری سروش منتشر شود.

با توکل و امید به خداوند متعال در سال جدید، امکان عضویت برای همراهان گرامی این مجموعه با عنوان «شهروند خبرنگار خبرگزاری سروش» فراهم خواهدشد و برای این عزیزان، کارت «خبرنگار افتخاری» صادر خواهد شد.

***منتظرتان هستیم، منتظرمان باشید***