کد خبر:200
پ
bi,e
رئیس تامین اجتماعی نهبندان:

جمعیت بیمه شدگان تامین اجتماعی نهبندان ۱۴ درصد افزایش یافت

بیرجند- رئیس تأمین اجتماعی شعبه نهبندان از افزایش ۱۴ درصدی جمعیت بیمه شدگان این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی خراسان جنوبی؛ ابراهیم صادقی در دیدار با فرماندار این شهرستان بیان داشت: از آغاز بکار دولت تدبیر و امید در سال ۱۳۹۲ تا کنون آمار بیمه […]

بیرجند- رئیس تأمین اجتماعی شعبه نهبندان از افزایش ۱۴ درصدی جمعیت بیمه شدگان این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی خراسان جنوبی؛ ابراهیم صادقی در دیدار با فرماندار این شهرستان بیان داشت: از آغاز بکار دولت تدبیر و امید در سال ۱۳۹۲ تا کنون آمار بیمه شدگان اصلی این شهرستان ۱۵ درصد و مستمری بگیران ۲۰ درصد رشد داشته است.
وی بیان کرد: این افزایش ها در جمعیت بیمه ای شهرستان بیانگر گسترش چتر بیمه ای و افزایش آگاهی مردم از خدمات و فواید بیمه تأمین اجتماعی در این شهر مرزی است.
وی آمار بیمه شدگان اصلی شهرستان را پنج هزار و ۵۰۰ نفر و مستمری بگیران را ۷۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: با احتساب افراد تبعی جمعیتی بالغ بر ۱۸ هزار نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.
صادقی اجرای طرح های شماره ملی بیمه بیمه شدگان (SSN)، بازرسی هوشمند ‍، کارت سلامت، ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی، پرونده الکترونیکی، پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران و ارسال لیست و پرداخت اینترنتی حق بیمه و نیز طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب را از اقدامات انجام شده در این شعبه نام برد.

منبع
خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه