کد خبر:292098
پ
ایرانی
فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع دانشجویان:

دشمنان جرأت تعرض به هیچ مرز آبی و خاکی کشورمان را ندارند

فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع دانشجویان تاکید کرد دشمنان جرأت تعرض به هیچ مرز آبی و خاکی کشورمان را ندارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع دانشجویان تاکید کرد دشمنان جرأت تعرض به هیچ مرز آبی و خاکی کشورمان را ندارند.

 

*** اهمیت و جایگاه ویژه آموزش‌های نظامی، علمی و مذهبیِ

 

به گزارش سروش، امیر دریادار شهرام ایرانی در جمع دانشجویان بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا با تاکید بر جایگاه والای نظام اسلامی ایران در جهان گفت:

نقطه عطف این جایگاه، زمانی رقم خورد که رزمندگان نیروهای مسلح در دفاع مقدس در کنار مردم، مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند حتی قطعه‌ای از خاک این کشور، در این جنگ نابرابر جدا شود.

 

وی خطاب به دانشجویان اظهار داشت:

حضور در ارتش و پوشیدن لباس مقدس سربازی، افتخار بزرگی است و باید با عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی)، موجبات پیشرفت کشور را فراهم آورید.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه آموزش‌های نظامی، علمی و مذهبیِ این دوره در تبدیل جوانان به افسران انقلابی بیان داشت:

ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه به عنوان ارتشی مکتبی شناخته می‌شود که نه تنها در دل مردم کشور بلکه در دل مردم منطقه و جهان نیز جای دارد و همواره تمام تلاش خود را در عرصه‌های مختلف دفاعی و مردم‌یاری انجام داده است.

 

ایرانی به موفقیت چشم‌گیر ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اشاره و تاکید کرد:

کارکنان این ناوگروه بالغ بر ۶۵ هزار کیلومتر را در مدت زمان ۸ ماه طی کرده و با گذر از اقیانوس‌های آرام و اطلس و دریای عمان، این ماموریت را به سرانجام رساندند و با موفقیت به وطن بازگشتند. در واقع این اتفاق، برگ برنده و افتخاری نه فقط برای ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه منطقه و فرا منطقه، بلکه برای جهان اسلام است.

 

*** ضرورت موضوع سازندگی و توسعه کشور توسط جوانان

 

به گزارش سروش، فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ضرورت موضوع سازندگی و توسعه کشور توسط جوانان عنوان کرد:

توسعه و ارتقای روزافزون کشور امروز بر دوش یکایک شما جوانان گرانقدر است؛ بنابراین در این راه باید به صورت شبانه‌روزی تلاش کنید و با فداکاری‌های خود نسبت به آبادانی هرچه بیشتر کشور گام بردارید تا به زودی شاهد توسعه و پیشرفت‌های چشم‌گیر و بیشتری در کشورمان باشیم.

شما جوانان باید با تاسی از فرهنگ غنی دفاع مقدس، جا پای فرماندهان حال حاضر ارتش بگذارید و چشم‌انداز روشنی را برای نیروهای مسلح رقم بزنید.

امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود کارکنان غیور و ولایی خود، امنیت را نه فقط به ایران بلکه به تمام کشورهای منطقه هدیه کرده است و این مهم منجر شده که دشمنان جرأت تعرض به هیچ مرز آبی و خاکی کشورمان را نداشته باشند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه